Miane

Miane (i’m sorry) kepada:

1.Mereka2 yg terpaksa dengar keluh kesah saya.
2.Mereka2 yg kadang2 jadi tempat sy melepaskan marah
3.Mereka2 yg sy paksa untuk motivasikan saya yg kurang motivasi
4.Mereka2 yg sy paksa tgk blog sy sebab sy malas nak sms apatah lagi telefon untuk bercerita.

dan lain-lain lagi.ha3

miane sebab kawan saya tak ramai dan saya memang memilih kawan, walaupun ada pepatah “berkawan biar seribu”,tapi kalau dalam 1000 tu 900 adalah musuh dalam lipatan buat apa jugak…oh selain itu sebab saya adalah seorg yg sangat introvert jugak.

Tapi yang paling penting sekarang…i wanna wish

A VERY HAPPY HARI RAYA to all ^o^


yay cuti…and kuih makmur always daebak!!!

P/s:salah silap haraf maaf (+dosa2 yg tak nampak sekali).makan minum harap halal.

Peace No War

One response to “Miane

  1. 내가 다 미안하다 … 행복한 축제 되세요과 관심을 ….
    I’m sorry oso..if I had hurt ur feelings in any way…
    Peace No War..(^_^) Hugs Hugs…

Leave a comment